يا أهلنا في غزة .. نحن معكم
القعقاع رجل بألف: عدت اليكم من جديد

الخميس، ٩ يوليو ٢٠٠٩

عدت اليكم من جديد

عدت اليكم من جديد
بعد غياب طويل دام أكثر من يوم على الأقل ولكنى عدت
وأنا مريييييييييييييييييض
ادعو لى بالشفاء العاجل دعوه لعل الله ان يتم شفائى مما الم بى من برد

هناك ٨ تعليقات:

القعـقـاع يقول...

ألف مبروك بعودتك يا قعقاع للمدونتك الرائعة

القعقاغ

marmarmarmora يقول...

حمد لله على السلامة يا قعقاع

وربنا يشفيك

ويرحمنا احنا كمان من عمل الشاي بليمون

(: (:

خديجه يقول...

انا كنت ناويه اقاطع المدونه الغلبانه دي اللي محدش بيدخلها غيري تقريبا (اماانتو مش اد المدونات بتعملوها ليه).....بس اما عرفت ان القعقاع تعبان قولت لازم اجي واقوم بالواجب (علي فكره في كيس لمون انا جايباه معايا بس مارضيوش يدخلوني المدونه بيه متنساش تبقي تاخده).....

وبعدين يا اميره هانم انت بتقولي ربنا يرحمنا من عمل الشاي باللمون يعني سيادتك مش قادره تستحمليه الكام شهر دول وكمان دي كوبايه واحد اللي عملتيها ...بس لما اشوفك بس...

بس بجد يااحمد بأه ..ربنا يشفيك ويعافيك ويبعد عنك اي حاجه وحشه...

لا بأس طهور باذن الله..

MrXprt يقول...

شفاك الله و عافاك

و إن شاء الله نشوفك قريب

ونشوف تدويناتك الجديدة

القعـقـاع يقول...

شكرا لمرورك مار مار مار مورا بس شوية شوية علينا دى حته كوباية كان ممكن اعملها



شكر MrXprt على ردك الجميل
وإن شاء الله نشوف تدوينات جديدة

القعـقـاع يقول...

الغلبان له ربنا...
يا خديجة
وفيك الخير انك زرتينا بردو , وانا اخدت كيس الليمون وكلته كله.
عشان كده حسيت بتحسن جامد

شوية شوية على مارمارمورا عشام زمانها مستخبية دلوقتى وخايفه وشكلها كده عرفت غلطهاخلاص.

شكرا على مشاعرك النبيلة دى.

marmarmarmora يقول...

ماشي ماشي

انتوا الانتين عليا يعني !!!!

ماشي

وبعدين انا اسمي مرمرمرمورة

مش اللي انت بتقولوا دا

ايه دا !!!

مش عارفة اقول ايه بصراحة

ومين دي اللي تستخبى

علشان ايه يعني !!!

انا مش باخاف من حد

وكمان ورايا رجاله تأ....

اقصد بنوتات تاكل البنبوني

ههههههههههههههههههههههه

Reeman يقول...

يعني ينفع كدا ....
أدخل المدونه ألاقي خناقه جامده على كيس لمون وكوباية لمون ومش عارفه ايه؟؟

لا ميصحش كدا أنتو أخوات بردو

خلاص بأه يا جماعه
أتخنقوا بعيد عن المدونه خلاص هنرش ميه



عموما

ألف حمد الله على سلامتك يا أ/ قعقاع مهو أنت أكيد خفيت بأه مأنا جايه متأخر