يا أهلنا في غزة .. نحن معكم
القعقاع رجل بألف: عدت إلى الديار .... وذهلت

الأربعاء، ٧ مايو ٢٠٠٨

عدت إلى الديار .... وذهلت

اخيرا وبعد طول غياب عدت للديار مجهد التفكير ... خائر القوى
ولكن لم اجد أحد في البيت كل في شغله الشاغل
و الأسوء أنى لم أجد من سأل عنى في المدونة كذلك ...
ولذلك سأعلن حالة من الحداد الرسمى العام حتى مساء يوم الجمعة القادم...
ولكم منى كل تحية

هناك ٥ تعليقات:

Reeman يقول...

لا أزاي !!!
أحنا بس كنا مستنين حضرتك ترجع بالسلامه وهيكون فيه كلام تاني .. هنسلم عليك .. وهنرد على تدويناتك .. وتاخد نصيبك في المكافاه (إيه لسه فاكر ولا كتر الشغل نساك ؟؟ ) ..

عموما ألف حمد لله على سلامتك .. وفي أنتظار فترة الحداد تنتهى علشان نشوف تدويناتك..

ملحوظه : أنا أول حد يرد على التدوينه اهو ..

غير معرف يقول...

اولا\الف حمدلله رجوع سيادتكم بالسلامه
ثانيا\رئيس جمهوريه المدونه يعلن الحداد علي الشعب ....ليييه؟
نحن-الشعب-نحتج ونرفض هذا القرار ونطلب من سيادتكم البداء في كتابه التدوينات فورا
واذالم تنفذ مطالب الشعب هنقوم بمظاهرات واعتصامات
ثالثا\ياريت الرئيس يحقق مطالب الشعب

القعـقـاع يقول...

شكرا reeman (أول من يرد على التدوينة)
على الرد وبمناسبة المكافأة ممكن تحولها على حسابى في البنك اللى هتفتحيلى فيه الحساب...

الله يسلمك يا هوبا
***ملحوظة***
الريس لما يعمل حداد او إضراب عشان الشعب ده ما بيعبرش فيه هى دى الديموقراطية - بس برده مش ديمقراطية جمال عبدالناصر ايام النكسة -
الحكاية مش عايزة اضرابات واعتصامات كل الحكاية وقت لرئيس المدونة ليميز اصدقائة من اعدائه... وطبعا انا مش عايز حد من الشعب يزعل وعشان كده انا منتظر رقم الحساب اللى فيه نصيبى من المكافأة... رئيس مالهوش رقم حساب ...عجبى

غير معرف يقول...

نحن_الشعب_سمحنا لسيادتكم باخذ اجازه تنتهى مساء الجمعه

.....وتحيي اراده الشعب....

خديجه يقول...

معلش يا استاذ قعقاع هم بينو حقيقة مشاعرهم تجاهك_انا مش بوقع ولا حاجه انا بس بهدي النفوس_عارف بقي لو انا كنت موجوده كنت.......................